بازاریابی ویدیویی مشترک ال جی و دیجی کالا در اسنپ

ایرانسل
اسنپ و روش جدید ارتباط با مشتریان ایرانسل
مهر ۱۶, ۱۳۹۶
نمای یک شهر مدرن
جایگاه تبلیغات بیرون از خانه در آینده تبلیغات
آبان ۲, ۱۳۹۶

 

لطفا ابتدا ویدیو قرار داده شده در این مطلب را تماشا کنید.

دنیای کسب و کار از بازوهای مختلفی تشکیل شده است که همگی با همکاری یکدیگر می توانند به رشد یکدیگر کمک کرده و از کسب و کار خود سود لارم را کسب کنند. در این نوشته می خواهیم به اختصار به یک همکاری مشترک تبلیغاتی در حوزه تبلیغات دیجیتال بیرون از خانه صحبت کنیم.

 

تبلیغات بیرون از خانه ال جی

ال جی یکی از برندهای فعال و بزرگ در حوزه تکنولوژی بخصوص گوشی های تلفن همراه به حساب می آید. ال جی با توجه به صنعتی که در آن فعالیت دارد همیشه تبلیغات بیرون از خانه را در برنامه های خود قرار داده است. تبلیغات بیلبوردی ال جی را در سطح شهر و اتوبان های تهران به راحتی پیدا می کنید.

دیجی کالا نیز در وضعیت فعلی خود درگیر آگاهی بخشی بیشتر نسبت به برند خود می باشد و هر از چندگاهی به تبلیغات بیرون از خانه از نوع بیلبوردی و استرابوردی روی می آورد. از آنجائیکه دیجی کالا در سطوح بالایی کسب و کار خود قرار دارد و روز به روز رشد روز افزونی پیدا می کند، حال بایستی وارد عرصه های جدید از بازاریابی بخصوص بازاریابی از طریق کانال های خلاقانه و جدید شود. همچنین در این سطح از کسب و کار می تواند همکاری های مشترک و دوجانبه ای برای ارتقاء تصویر برند خود انجام دهد.

 

تبلیغات دیجیتال بیرون از خانه

دنیای امروزه تحولات بسیار زیادی پیدا کرده است و روز به روز کانال های جدید بازاریابی بوجود می آید. یکی از کانال هایی که در سال های اخیر در دنیا ایجاد شده است تبلیغات دیجیتال بیرون از خانه می باشد که در این دسته تیلیغات درون تاکسی نیز جدیدترین در نوع خود بحساب می آید.

در ویدیوی ابتدای این پست مشاهده کردید که ال جی در زمان پخش ویدیوی خود درون خودروهای اسنپ/تپ سی مسافر را با نمایش یک دکمه Call-To-Action ترغیب به کسب اطلاعات بیشتر از محصول مورد نظر می کند. مسافر با زدن بر روی این دکمه به صفحه محصول در دیجی کالا هدایت می شود و در آن جا قادر به کسب اطلاعات بیشتر از محصول و همچنین مشاهده محصول های مشابه دیگر می باشد. در واقع این Call-To-Action به تکمیل ویدیوی نمایش داده شده کمک شایانی می کند. هچنین می توان با افزودن یک Call-To-Action به ویدیوها بر جذابیت آن ها افزود. این Call-To-Action می تواند:

  • به مخاطب ویدیوهای ال جی اطلاعات بیشتری درباره آن محصول ارائه دهد
  • از مخاطب اطلاعات تکمیلی دریافت کند(شماره تلفن، ایمیل و ….)
  • مخاطب را به صفحه فرود(Landing Page) خاص مورد نظر ال جی هدایت کند
  • دیگر محصولات یا خدمات را به مخاطب ال جی معرفی کند
  • دیجی کالا را بعنوان مرجعی قابل اعتماد برای ال جی معرفی کند
  • و….

 

این کمپین می تواند یک همکاری مشترک میان دو برند بزرگ ال جی و دیجی کالا باشد و نتایج خوبی برای هردو به بار بیاورد.

در آینده مطالب بیشتری از این همکاری های مشترک منتشر خواهیم کرد. در این نوشته به مطالعه موردی یک همکاری مشترک امکان پذیر میان دو برند مختلف درون خودروهای اسنپ/ تپ سی پرداخته شد.

 

تبلیغات دیجیتال بیرون از خانه در ایران

این نوع تبلیغات برای اولین بار در ایران توسط ادلیفت در سطح شهر تهران ارائه شده است. ادلیفت از خودروهای اسنپ/تپ سی برای نمایش تبلیغات ویدیویی شما استفاده می کند. در زیر تصویر یکی از اسنپ های مجهز شده به تبلت ادلیفت را مشاهده می کنید.

حتما دیگر مطالعه های موردی کمپین های درون اسنپ ادلیفت را در این بلاگ مطالعه نمایید.

 

درصورتیکه علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره تبلیغات درون اسنپ یا تپ سی هستید می توانید به وب سایت ادلیفت از این لینک رفته و اطلاعاتی جامع بدست آورید.

1 دیدگاه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *