الی گشت
بازاریابی ویدیویی الی گشت در اسنپ
مهر ۱۶, ۱۳۹۶
LG
بازاریابی ویدیویی مشترک ال جی و دیجی کالا در اسنپ
مهر ۱۶, ۱۳۹۶

 

لطفا ابتدا ویدیو قرار داده شده در این مطلب را تماشا کنید.

به جرات می توان ایرانسل را یکی از فعال ترین برندها در سطح کشور دانست. درواقع ذات کسب و کارهای این صنعت نیازمند این حجم فعالیت بازاریابی هستند. در این میان ایرانسل فعالیت هایی منسجم و هدفمند دارد. ایرانسل نه تنها همیشه در فضاهای شهری و تلویزیون حضور جدی داشته است بلکه فضای آنلاین را نیز بسیار مورد توجه قرار داده است. در این نوشته قصد داریم درباره فعالیت های تبلیغاتی بیرون از خانه ایرانسل صحبت کنیم.

 

تبلیغات بیرون از خانه ایرانسل

ایرانسل از کانال های مختلف بازاریابی استفاده می کند و برای هر کانال خود محتوای مناسب را تولید و منتشر می کند. بیلبوردها جزئی جداناپذیر از برنامه های تبلیغاتی ایرانسل بحساب می آیند. کافیست برای ساعتی در سطح شهر بخصوص اتوبان های مهم و پرتردد عبور و مرور کنید تا تبلیغات بیلبوردی ایرانسل را مشاهده کنید.

ایرانسل از بیلبوردها برای موارد زیر استفاده می کند:

  • معرفی محصولات جدید، معرفی خدمات جدید
  • آموزش های مورد نیاز برای خدمات خود
  • برگزاری جشنواره های مختلف
  • همکاری مشترک با برندهای دیگر
  • موارد مسئولیت اجتماعی
  • اشاعه موارد فرهنگی
  • معرفی مسابقات و جوایز
  • و…

 

تبلیغات دیجیتال بیرون از خانه

ایرانسل همیشه خلاقیت را چاشنی تولید محتوای ویدیویی خود قرار داده است. بطوریکه ویدیوهای ایرانسل همیشه جزو پربازدید ترین های حوزه محتوای ویدیویی هستند. یکی از علت های این جذابیت، داستانی بودن ویدیوها می باشد. در ویدیوهای ایرانسل همیشه بدنبال یک داستان هستیم که در زندگی یک فرد معمولی رخ می دهد و در انتها هم ایرانسل به ارائه محصول یا سرویس خود می پردازد.

می توان با افزودن یک Call-To-Action به ویدیوها بر جذابیت آن ها افزود. این Call-To-Action می تواند:

  • به مخاطب ویدیوهای ایرانسل اطلاعات بیشتری درباره آن سرویس یا محصول ارائه دهد
  • از مخاطب اطلاعات تکمیلی دریافت کند(شماره تلفن، ایمیل و ….)
  • مخاطب را به صفحه فرود(Landing Page) خاص مورد نظر شما هدایت کند
  • به مخاطب اطلاعات بیشتری درباره محصول یا خدمت شما ارائه دهد
  • دیگر محصولات یا خدمات را به مخاطب شما معرفی کند
  • و…..

 

نکته قابل توجه درباره تبلیغات درون اسنپ/تپ سی مخاطبان آن می باشد. مسافران سیستم های درخواست تاکسی آنلاین معمولا افرادی آشنا به تکنولوژی هستند که از نظر اجتماعی نیز در سطح خوبی از رفاه قرار دارند. در زیر به برخی از ویژگی های دموگرافیک مسافران اسنپ/ تپ سی اشاره شده است.

ویژگی های مسافران اسنپ:

  • بیش از ۷۰ درصد سفرها با اپلیکیشن های انلاین از طریق اسنپ صورت می پذیرد.
  • میانگین سنی افراد استفاده کننده از اسنپ بین ۲۴ تا ۳۵ می باشد.
  • از نظر جنسیتی مسافران بیش از ۵۵ درصد سفرها آقایان می باشند.
  • نزدیک به ۵۵ درصد از مسافران اسنپ دارای حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی می باشند.
  • از نظر مقصد سفر به ترتیب مقاصد خانه، محل کار و مکان های تفریحی بیشترین حجم سفرهای اسنپ را تشکیل می دهند.

 

تبلیغات دیجیتال بیرون از خانه در ایران

تبلیغات دیجیتال بیرون از خانه توسط ادلیفت در ایران آغاز به کار کرده است و فعلا در سطح شهر تهران درون خودروهای اسنپ و تپ سی حضور دارد. ایرانسل می تواند از این شیوه تبلیغاتی نوین و خلاقانه استفاده کرده و اهداف خود را دنبال نماید. به عنوان مثال در ویدیوی بالا ایرانسل پس از معرفی سرویس ترابرد خود از مخاطبان علاقه مند به ترابرد اطلاعات تکمیلی دریافت می کند و ادامه پیگیری ها را توسط اپراتور انجام میدهد.

 

در این نوشته درباره نحوه بکارگیری تبلیغات دیجیتال بیرون از خانه با مطالعه موردی ایرانسل پرداخته شد. در زیر تصویری از یکی از خودروهای اسنپ مجهز به تبلت ادلیفت را مشاهده می کنید.

حتما دیگر مطالعه های موردی کمپین های درون اسنپ ادلیفت را در این بلاگ مطالعه نمایید.

درصورتیکه علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره تبلیغات درون اسنپ هستید می توانید به وب سایت ادلیفت از این لینک رفته و اطلاعاتی جامع بدست اورید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *