دوو
جشنواره های فصلی محصولات دوو درون اسنپ
مهر ۱۶, ۱۳۹۶
ایرانسل
روش جدید ارتباط با مشتریان ایرانسل
مهر ۱۶, ۱۳۹۶

 

لطفا ابتدا ویدیو قرار داده شده در این مطلب را تماشا کنید.

 

کسب و کارهای مختلف اعم از کسب و کارهایی که فعالیت اصلی آن ها آنلاین می باشد یا آفلاین، از روش های مختلف بازاریابی استفاده می کنند. روش های مختلفی که نتایج مختلفی بر اساس نوع کسب و کار شما و استراتژی تبلیغاتی شما بدست می آورند.

الی گشت یکی از کسب و کارهای موفق حوزه گردشگری می باشد که در این چندسال بخوبی توانسته کسب و کار خود را از حالت تنها افلاین به آنلاین شدن ارتقا بدهد و نتایج و رشد چشمگیری در صنعت خود پیدا کند. آژانس مسافرتی الی گشت که کار خود را از سال ۱۳۷۹ آغاز نموده است دیگر تنها به مشتریان حضوری خود خدمات نمیدهد بلکه در بستر اینترنت نیز جایگاه بسیار خوبی ازان خود کرده است.

 

الی گشت و بازاریابی دیجیتال

الی گشت حضور بسیار خوبی در فضاهای تبلیغاتی وب سایت های مختلف دارد. الی گشت از روش های تبلیغات کلیکی، تبلیغات pre-roll یا قبل از ویدیو در آپارات و فضاهای ثابت موجود در وب سایت های پربازدید استفاده کرده است و مطمئنا نتایج خوبی در برندسازی و عملکرد دریافت نموده است.

همچنین الی گشت بواسطه فعالیت محتوایی بسیار عالی خود توانسته است در جستجوهای گوگل جایگاه بسیار خوبی را ازان خود کند، تنها کافیست در گوگل به جستجو برای بلیط هواپیما یا تور های خارجی بپردازید تا الی گشت را در نتایج اولیه مشاهده کنید.

 

بازاریابی محتوایی الی گشت

همانطور که کمی بالاتر گفته شد، بازاریابی محتوایی یکی از برنامه های جدی الی گشت بوده است. الی گشت وارد بازاریابی محتوایی ویدیویی نیز شده است و توانسته است ویدیوهای بسیار خوبی برای معرفی جاذبه های تاریخی، فرهنگی و توریسی مکان های تفریجی مختلف دنیا تولید کند.

 

الی گشت و تبلیغات بیرون از خانه

اگر از اتوبان های تهران گذر کرده باشید حتما بیلبوردهای الی گشت را مشاهده کرده اید. الی گشت از روش های تبلیغاتی بیرون از خانه نیز استفاده نموده است چرا که یکی از بهترین روش ها برای آگاهی بخشی و اعتماد سازی برند می باشد. الی گشت در تبلیغات بیلبوردی خود همیشه این موضوع را درنظر داشت است که شماره تماس و شعار تبلیغاتی خود را به گوش مخاطبان برساند و می توان ادعا داشت که موفق بوده است چرا که کمتر کسی هست که الی گشت و شعار “همیشه به گشت با الی گشت” را نشناسد.

 

تبلیغات دیجیتال بیرون از خانه الی گشت

ویدیو یکی از جذابترین قالب های بازاریابی محتوایی برای آژانس های مسافرتی بحساب می آید. ویدیو بهترین راه برای انتقال زیبایی ها، فرهنگ ها، رفتار، آداب و رسوم است چراکه هم صدا دارد هم تصویر. الی گشت نیز توانسته است محتوای مناسب و کاربردی تولید نماید. انتشار این ویدیوها نیازمند فعالیت گسترده در شبکه های اجتماعی و همچنین پروموت کردن ویدیوهای خود در شبکه هایی مثل آپارات می باشد. الی گشت فعالیت بسیار خوبی در اینستاگرام داشته و توانسته توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. از ویدیوهای الی گشت در آپارات استقبال خوبی نشده است و محتوای ویدیویی تولید شده به خوبی منتشر نمی شود.

 

یکی از کانال های مناسب برای انتشار محتوای ویدیویی خود و عملا آغاز بازاریابی ویدیویی برای الی گشت تبلیغات دیجیتال بیرون از خانه از جمله تبلیغات درون اسنپ یا تپ سی می باشد که امکان دستیابی به مخاطبان در فضایی آرام با مدت زمان طولانی را فراهم می کند. همچنین الی گشت قادر خواهد بود با قراردادن Call-To-Action هایی بر روی ویدیوهای خود مسافران را درگیر خود کرده و اطلاعات بیشتری نیز در اختیار آن ها قرار دهد.

 

الی گشت و ادلیفت

بعنوان مثال الی گشت می تواند با ارائه تورهای جدید خود درون اسنپ و تپ سی مسافران را از تورهای آینده و قیمت های خود مطلع سازد و با قرار دادن Call-To-Action آن ها را به بازدید از صفحه آن تور فراخوانی کند. در حالتی دیگر می تواند در ویدیو خود به معرفی الی گشت پرداخته و سپس لیست تورهای فعال را به مخاطبان خود نشان دهد. یا حتی می تواند به مخاطبان خود اجازه دهد تا به مطالعه محتوای موجود بر روی وب سایت الی گشت بپردازند.

با توجه به اینکه Call-To-Action های متنوعی می توانید بر روی ویدیو های خود قرار دهید، دست شما باز است تا مخاطبان را به انجام کارهای مختلف ترغیب کنید. عملا شما برای خود یک لندینگ دارید که انواع فعالیت های بازاریابی خود را می توانید از طریق آن و با درگیر کردن مخاطبان انجام دهید.

 

در این نوشته به نحوه بکارگیری تبلیغات دیجیتال بیرون از خانه با مطالعه موردی آژانس مسافرتی الی گشت پرداختیم و به روش های مختلفی اشاره شد که الی گشت می تواند از تبلیغات دیجیتال بیرون از خانه که ادلیفت ارائه دهنده این خدمات می باشد استفاده کند. در زیر تصویری از یکی از اسنپ های مجهز به تبلت ادلیفت قرار داده شده است.

 

حتما دیگر مطالعه های موردی کمپین های درون اسنپ ادلیفت را در این بلاگ مطالعه نمایید.

درصورتیکه علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره تبلیغات درون اسنپ هستید می توانید به وب سایت ادلیفت از این لینک رفته و اطلاعاتی جامع بدست اورید.

4 دیدگاه ها

  1. لطفا در مورد هدفمنی این سرویس بیشتر توضیح دهید

  2. ممنون اطلاعات خوبی بود

  3. ممنون مطلب خیلی خوبی نوشتید

  4. پرواز لحظه آخري گفت:

    خیلی مطلب خوب و مفیدی بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *