تبلیغات بیرون از خانه
تبلیغات بیرون از خانه
مهر ۱۵, ۱۳۹۶
الی گشت
بازاریابی ویدیویی الی گشت در اسنپ
مهر ۱۶, ۱۳۹۶

 

لطفا ابتدا ویدیو قرار داده شده در این مطلب را تماشا کنید.

دوو یک برند لوازم خانگی است که اخیرا فعالیت های بازاریابی خود را در ایران افزایش داده است. برگزاری جشنواره های تخفیفی یکی از فعالیت های بازاریابی رایج میان برندهای لوازم خانگی بحساب می آید. اگر بخواهم به تعدادی از اثرات برگزاری این گونه جشنواره ها بپردازیم به موارد زیر اشاره می کنیم:

  • سر و صدای زیادی این جشنواره ها باعث افزایش اگاهی بخشی از برند می شود.
  • این برنامه ها می توانند با قرار دادن یک Call-To-Action اطلاعات زیادی از مخاطبان خود دریافت کنند.
  • کسب نتیجه از جشنواره ها نیازمند حضور مستمر و درست در کانال های مختلف دستیابی به مشتریان است. از این رو تبلیغات بیرون از خانه بخصوص تبلیغات بیلبوردی مورد استفاده قرار می گیرد که به خودی خود به جلب اعتماد مشتریان کمک بسیاری می کند.
  • برگزاری جشنواره ها منجر به افزایش چشمگیر فروش می شود (البته درصورتیکه همه چیز درست برنامه ریزی شود).
  • جشنواره های تخفیفی می تواند در معرفی محصولات جدید نیز کارایی خوبی داشته باشد.

این ها تنها تعدادی از نتایج قابل کسب در برگزاری جشنواره های تخفیفی می باشد که دوو نیز مطمئنا این موارد را در برنامه بازاریابی خود گنجانده است.

 

کانال های رایج مورد استفاده

معمولا برای رسیدن صدای خود به مشتری در این گونه جشنواره ها یا برنامه های بازاریابی مشابه از کانال های مختلفی که رایج ترین آن ها تلویزیون می باشد استفاده می شود. تلویزیون دستیابی به افراد بسیاری زیاد را فراهم می کند ولی همانطور که در یکی از موارد بالا ذکر شد بایستی تمامی جنبه های سیستم و محصول دارای برنامه ریزی درست باشند. از آنجائیکه تلویزیون به شما امکان دستیابی به مخاطبان تمام کشور را می دهد، کافیست در یکی از نقاط کشور زنجیره تامین محصول شما به درستی چیده نشده باشد و میان عرضه و تقاضا یا سرویس دهی و خدمات پس از فروش عدم هماهنگی وجود داشته باشد. این خود عاملی برای از دست دادن مشتریان خود در آن مناطق می باشد. این موضوع می تواند ناشی از غیر هدفمند بودن تلویزیون در این موارد باشد.

 

جشنواره های تخفیف و تبلیغات بیرون از خانه

در برگزاری این گونه جشنواره ها معمولا از تبلیغات بیلبوردی استفاده می شود که یکی از دسته های تبلیغات بیرون از خانه بحساب می آید. علت استفاده از این گونه تبلیغات هدفمندی آن برای جشنواره های تحفیفی می باشد چرا که شما در شهرهایی از این شیوه تبلیغات استفاده می کنید که قابلیت سرویس دهی کامل و بدون مشکل را دارید و بوسیله این تبلیغات علاوه بر جلب اعتماد مشتری قادر خواهید بود بهترین سرویس را به وی نیز ارائه نمایید. این موضوع نشانگر قدرت هدفمندی تبلیغات بیرون از خانه می باشد.

 

دوو و تبلیغات دیجیتال بیرون از خانه

در ویدیویی که در ابتدای این مطلب قرار داده شد مشاهده می کنید که دوو با بکارگیری تبلیغات دیجیتال بیرون از خانه توانسته است زنجیره فعالیت های خود را گسترش داده و چندقدم جلوتر گام بگذارد. دوو با بکارگیری تبلیغات دیجیتال بیرون از خانه درون اسنپ و تپ سی که توسط ادلیفت اجرا شده است توانسته به مخاطبان خود اطلاعات تکمیلی بدهد. تبلیغات بیلبوردی تنها توانستند به مشتریان آگاهی بخشی را برساند اما با استفاده از تبلیغات درون اسنپ توانسته است لیست شعب خود در سطح شهر تهران را در اختیار مخاطبان علاقه مند قرار دهد.

تبلیغات دیجیتال بیرون از خانه بخاطر هدفمندی های مختلف موجود، امکان پخش ویدیو و درگیر کردن مخاطب و همچنین قرار دادن Call-To-Action به تبلیغ دهندگان این اجازه را بدهد تا فراتر از دیگر شیوه های تبلیغاتی دیجیتالی بروند و نتایج بهتری از راه اندازی کمپین های خود دریافت کنند.

 

ادلیفت پلتفرم تبلیغات دیجیتال بیرون از خانه می باشد که به کسب و کارها و برندها امکان تبلیغات درون تاکسی های اینترنتی سطح شهر تهران از جمله اسنپ و تپ سی را می دهد. در زیر یک تصویر از تبلت های قرار داده شده درون اسنپ را مشاهده می کنید.

 

در این نوشته درباره نحوه بکارگیری تبلیغات دیجیتال بیرون از خانه برای بهبود نتایج کمپین های ویدیویی برندها با مطالعه موردی تبلیغات دیجیتال بیرون از خانه برای برند لوازم خانگی دوو پرداختیم.

حتما دیگر مطالعه های موردی کمپین های درون اسنپ ادلیفت را در این بلاگ مطالعه نمایید.

درصورتیکه علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره تبلیغات درون اسنپ هستید می توانید به وب سایت ادلیفت از این لینک رفته و اطلاعاتی جامع بدست اورید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *