بازاریابی محتوایی روغن بهار در اسنپ
مهر ۱۴, ۱۳۹۶
تبلیغات بیرون از خانه
تبلیغات بیرون از خانه
مهر ۱۵, ۱۳۹۶

 

لطفا ابتدا ویدیو قرار داده شده در این مطلب را تماشا کنید.

بسیاری از برندهای ایرانی جایگاه خود را در میان مشتریان خود به خوبی پیدا کرده اند. سینره از جمله برندهای انگشت شماری است که در ایران و میان مردم عزیز ایران جایگاه خود را بخوبی در باب کیفیت و کارایی باز کرده است. این ها همگی به لطف کیفیت خوب محصولات سینره و همچنین بازاریابی علمی و دقیق سینره می باشد.

 

تبلیغات بیرون از خانه سینره و نگرانی سینره

در صحبتی که با یکی از مدیران بازاریابی این برند ایرانی داشتم متوجه این موضوع شدم که چقدر سینره حامی محیط زیست می باشد. محیط زیستی که خودش محصولاتش را از دل آن محیط زیست بیرون آورده و تولید می کند. یکی از مدیران بازاریابی سینره می گفت که سینره به هیچ وجه وارد تبلیغات محیطی روی بدنه اتوبوس ها نشده و نخواهد شد. چراکه محیط زیست خط قرمز ما در تمامی فعالیت های ما بحساب می آید.

 

فراتر از تبلیغات

یک برند با بدست آوردن جایگاه مناسب خود باید به دنبال رفع دیگر نیازهای مشتریان خود باشد. یکی از امکاناتی که سینره بصورت رایگان در اختیار همه مشتریان خود قرار می دهد، آگاهی یافتن از نزدیک ترین فروشگاه ها/ داروخانه هایی که محصولات سینره را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. به این صورت که با مراجعه به وب سایت طبیعت یاب ، پس از انتخاب محصول مورد نظر و وارد کردن محل زندگی خود، لیست نزدیک ترین فروشگاه ها/ داروخانه ها در اختیار شما قرار داده می شود.

 

سینره و تبلیغات دیجیتال بیرون از خانه

از آنجاییکه سینره در تبلیغات بیرون از خانه تجربیات خوبی دارد، بکارگیری پلتفرم تبلیغاتی ادلیفت در زمینه تبلیغات دیجیتال بیرون از خانه سینره نیز موثر می باشد. سینره می تواند با راه اندازی کمپین های مختلف علاوه بر اطلاع رسانی محصولات مختلف خود به مسافران اسنپ، قادر است نزدیک ترین فروشگاه را نسبت به موقعیت آن ها به آن ها معرفی کند و در فرایند خرید محصولات آن ها را همراهی کند.

با توجه به اینکه مسافران اسنپ همگی در زمان سفر گوشی هوشمند دارند و به اینترنت نیز متصل هستند، فرصت بسیار خوبی برای سینره فراهم می شود تا فروشگاه های نزدیک مسافر را به وی معرفی کند و آن مسافر را در قیف فروش خود جابجا کند. در ادامه برخی دیگر از ویژگی های مسافران اسنپی ذکر شده است.

ویژگی های مسافران اسنپ:

  • بیش از ۷۰ درصد سفرها با اپلیکیشن های انلاین از طریق اسنپ صورت می پذیرد.
  • میانگین سنی افراد استفاده کننده از اسنپ بین ۲۴ تا ۳۵ می باشد.
  • از نظر جنسیتی مسافران بیش از ۵۵ درصد سفرها آقایان می باشند.
  • نزدیک به ۵۵ درصد از مسافران اسنپ دارای حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی می باشند.
  • از نظر مقصد سفر به ترتیب مقاصد خانه، محل کار و مکان های تفریحی بیشترین حجم سفرهای اسنپ را تشکیل می دهند.

 

در این نوشته درباره نحوه استفاده سینره از تبلیغات دیجیتال بیرون از خانه بوسیله ادلیفت صحبت شد. در زیر می توانید تصویری از یکی از اسنپ های مجهز شده به تبلت ادلیفت را مشاهده کنید.

حتما دیگر مطالعه های موردی کمپین های درون اسنپ ادلیفت را در این بلاگ مطالعه نمایید.

درصورتیکه علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره تبلیغات درون اسنپ هستید می توانید به وب سایت ادلیفت از این لینک رفته و اطلاعاتی جامع بدست اورید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *