کمپین معرفی محصول جدید آسیاتک
مهر ۱۴, ۱۳۹۶
معرفی فروشگاه های محصولات سینره نزدیک مسافر اسنپ
مهر ۱۴, ۱۳۹۶

لطفا ابتدا ویدیو قرار داده شده در این مطلب را تماشا کنید.

 

رشد بازاریابی محتوایی در ایران

در چندسال اخیر بازاریابی محتوایی رشد چشمگیری داشته است. کسب و کارهای ایرانی اعم از آنلاین و آفلاین نیز اهمیت این نوع جدید از بازاریابی را به خوبی درک کرده اند اما تنهای تعداد محدودی توانسته اند از آن به خوبی بهره برداری کنند. یکی از کسب و کارهای موفق ایرانی که در صنعت مواد غذایی فعالیت می کند برند تجاری روغن بهار می باشد که وارد بازی بازاریابی محتوایی شده است. روغن بهار توانسته از روش جذابی به تولید محتوا پرداخته و به مخاطبان خود دستیابی پیدا کند.

 

استراتژی محتوای ویدیویی روغن بهار

روغن بهار با تولید ویدیوهای آموزش آشپزی غذاهای مختلف توانسته کیفیت روغن بهار و کاربردهای مختلف آن را به مخاطبان خود اعلام کند. این روش تولید محتوا یکی از بهترین روش های بازاریابی محتوایی می باشد. چراکه تبلیغات بصورت غیر مستقیم صورت می پذیرد و همچنین اینکه با آموزش دادن به مخاطب خود، یک ارزش مضاعف برای وی ایجاد کرده اید.

همه بر هزینه بر بودن تولید محتوای ویدیویی واقف هستیم و با یک بررسی اجمالی فعالیت کانال آپارات روغن بهار متوجه می شوید که روغن بهار تعداد زیادی از این  ویدیوهای آموزشی را تولید و در شبکه های اجتماعی خود منتشر کرده است. با بررسی شبکه های اجتماعی دیگر روغن بهار متوجه شدیم که فعالیت قابل قبولی در اینستاگرام داشته و بازخوردهای خوبی نیز از مخاطبان خود جذب کرده است.

 

کانال های توزیع محتوای ویدیویی

متاسفانه روغن بهار نتوانسته است در سطح آپارات ویدیوهای تولید شده خود را به خوبی ویروسی نماید و نظر مخاطبان خود (خانم های خانه داری که در دنیای اینترنت بدنبال آموزش های آشپزی هستند) را جلب کند. روغن بهار بایستی کانال های مختلفی را برای انتشار ویدیوهای خود استفاده کند.

 

انتشار محتوای ویدیویی جدید

ادلیفت (تبلیغات درون اسنپ) پلتفرمی است که روغن بهار می تواند با راه اندازی کمپین های خود درون آن، هم به بیشتر دیده شدن ویدیوهای خود کمک کند، هم فرایند بازاریابی محتوایی خود را تکمیل کرده و همچنین شبکه های اجتماعی خود را به مسافران اسنپ گوشی به دست و متصل به اینترنت معرفی کند.

** در این لینک می توانید درباره ادلیفت مطالعه کنید.

 

نکته قابل توجه درباره مخاطبان ادلیفت

یکی از مزایای مسافران اسنپ (در مقایسه با مخاطبان دیگر رسانه های تبلیغاتی بیرون از خانه) این است که در محیطی آرام قرار دارند و گوشی هوشمند آن ها به اینترنت متصل می باشد و درصورتیکه جذب ویدیو یا کمپین تبلیغاتی شما شده باشند، سریع تر از آنچه که تصورش را بتوانید بکنید، پیگیر شما می شوند. کافیست از آن ها بخواهید. در ادامه برخی از ویژگی های مسافران اسنپ برای شما که می خواهید از آن ها به عنوان مخاطب تبلیغات ویدیویی بیرون از خانه خود استفاده کنید ذکر شده است:

 

ویژگی های مسافران اسنپ:

  • بیش از ۷۰ درصد سفرها با اپلیکیشن های انلاین از طریق اسنپ صورت می پذیرد.
  • میانگین سنی افراد استفاده کننده از اسنپ بین ۲۴ تا ۳۵ می باشد.
  • از نظر جنسیتی مسافران بیش از ۵۵ درصد سفرها آقایان می باشند.
  • نزدیک به ۵۵ درصد از مسافران اسنپ دارای حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی می باشند.
  • از نظر مقصد سفر به ترتیب مقاصد خانه، محل کار و مکان های تفریحی بیشترین حجم سفرهای اسنپ را تشکیل می دهند.

 

در این نوشته به مطالعه موردی یک کمپین پیشنهادی برای یکی از تولید کنندگان مواد غذایی پرداختیم و امیدواریم با یکی دیگر از کاربردهای تبلیغات دیجیتالی بیرون از خانه که برای اولین بار توسط ادلیفت در ایران پیاده سازی شده است آشنا شده باشید.

حتما دیگر مطالعه های موردی کمپین های درون اسنپ ادلیفت را در این بلاگ مطالعه نمایید.

در زیر تصویری از تبلت ادلیفت درون اسنپ را مشاهده می کنید.

تبلیغات درون اسنپ

 

درصورتیکه علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره تبلیغات درون اسنپ هستید می توانید به وب سایت ادلیفت از این لینک رفته و اطلاعاتی جامع بدست اورید.

1 دیدگاه

  1. ممنون از آموزش های کامل خوبی که
    قرار میدید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *