بازاریابی محتوایی روغن بهار در اسنپ
مهر ۱۴, ۱۳۹۶

 

لطفا ابتدا ویدیو قرار داده شده در این مطلب را تماشا کنید.

آسیاتک یکی از ارائه دهندگان فعال خدمات اینترنت خانگی و اداری می باشد. آسیاتک از کانال های مختلف بازاریابی برای معرفی بهتر و بیشتر خود و همچنین محصولات جدید خدماتی خود استفاده می کند. کانال هایی از جمله تبلیغات بیلبوردی، استرابوردی، تبلیغات تلویزیونی و همچنین کانال های مختلف بازاریابی دیجیتال.

 

تبلیغات بیرون از خانه

یکی از کانال های تبلیغاتی مورد استفاده در دنیای بازاریابی، تبلیغات دیجیتالی بیرون از خانه یا Digital Out of Home یا به اختصار DOOH می باشد. امروزه تبلیغات دیجیتالی بیرون از خانه یکی از روش های موثر در بالا بردن آگاهی از برند شما بحساب می آید که در مقایسه با دیگر تبلیغات بیرون از خانه همچون تبلیغات محیطی بیلبوردی یا چاپی، ارزش بسیار بالاتری به شما ارائه می دهد چراکه شما امکان پخش ویدیو به مخاطب خود را دارید و همچنین اینکه قادر خواهید بود با یک Call-To-Action از وی درخواست انجام کاری بیش از صرفا تماشای ویدیو داشته باشید.

 

Call-To-Action کمپین آسیاتک

بعنوان مثال در کمپین تبلیغاتی آسیاتک در ادلیفت که طرح جدید مودم و بسته های اینترنتی ADSL خود را از طریق تبلت قرار داده شده درون خودروها (که در دسته خاصی از مخاطبان با ویژگی هایی که در ادامه ذکر می شوند) نشان می دهد و در ادامه با قرار دادن یک Call-To-Action از آن ها درخواست وارد کردن شماره تماس خود در صورت علاقه مندی به دریافت اطلاعات بیشتر می کند.

 

ویژگی های مسافران اسنپ:

  • بیش از ۷۰ درصد سفرها با اپلیکیشن های انلاین از طریق اسنپ صورت می پذیرد.
  • میانگین سنی افراد استفاده کننده از اسنپ بین ۲۴ تا ۳۵ می باشد.
  • از نظر جنسیتی مسافران بیش از ۵۵ درصد سفرها آقایان می باشند.
  • نزدیک به ۵۵ درصد از مسافران اسنپ دارای حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی می باشند.
  • از نظر مقصد سفر به ترتیب مقاصد خانه، محل کار و مکان های تفریحی بیشترین حجم سفرهای اسنپ را تشکیل می دهند.

 

مدت زمان بسیار زیاد سفرهای اسنپ

یکی از مزایای دیگر اینگونه تبلیغات دیجیتالی بیرون از خانه مدت زمان بسیار زیاد آن می باشد که در ادلیفت مسافران این زمان (حداقل ۲۰ دقیقه) را به انتطار برای رسیدن به مقصد خود سپری می کنند. محتوای درون تبلت ها باعث سرگرم شدن و درگیر شدن مسافران در طول زمان سفر خود می شود که عملا بهترین فرصت برای معرفی محصولات و خدمات برندهای مختلف می باشد.

 

حتما دیگر مطالعه های موردی کمپین های درون اسنپ ادلیفت را در این بلاگ مطالعه نمایید.

در تصویر زیر یک خودرو اسنپ دارای تبلت ادلیفت را مشاهده می کنید.

تبلیغات درون اسنپ

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تبلیغات درون اسنپ به وب سایت ادلیفت  رفته و اطلاعات کامل تری بدست آورید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *