تبلیغات ویدیویی دیجیتال چیست ؟ | ۴ دلیل ترند شدن آن در سال ۲۰۱۷ | ادلیفت

بازاریابی ویدیویی بیرون از خانه
بازاریابی ویدیویی: آینده بازاریابی محتوا
دی ۱۰, ۱۳۹۶
آیا ادلیفت ویدیوی غیرتبلیغاتی نشان میدهد؟
فروردین ۷, ۱۳۹۷
نمایش همه

تبلیغات ویدیویی دیجیتال چیست ؟ | ۴ دلیل ترند شدن آن در سال ۲۰۱۷ | ادلیفت

تبلیغات ویدیویی دیجیتال

تبلیغات ویدیویی دیجیتال

تبلیغات ویدیویی دیجیتال می تواند در کمترین زمان، با کیفیت ترین اطلاعات را به تبلیغ دهنده ارائه دهد.

در سالهای اخیر تبلیغات ویدیویی از تلویزین به موبایل های هوشمند مهاجرت کرده است. ویدیوهای تبلیغاتی دیجیتال بیشتر در رسانه های دیجیتال و لوازم هوشمند شخصی قابل مشاهده هستند. تبلیغات دیجیتال ویدیویی روشهای خلاق و جدیدی را در اختیار بازاریاب ها قرار می دهد تا بتوانند مخاطبان خود را بهتر و با دقت بیشتری هدف گیری کنند. بازاریاب ها می توانند با استفاده از داده های به دست آمده از تبلیغات دیجیتال استراتژی بسیار دقیقی را ایجاد کنند.
در سال ۲۰۱۸ بازاریاب های دیجیتالی پیش بینی میکنند که بودجه تبلیغات ویدیویی دیجیتال ۲۴٪ افزایش می یابد. هم اکنون سه چهارم ویدیو های تبلیغاتی با برنامه ریزی دقیق تولید و منتشر می شوند. همکار یاهو با همان Yahoo Partners پس از بررسی ویدیو های ترند شده در سال ۲۰۱۷ و بیش از ۲۵۰ تبلیغ دهنده و شرکت های تبلیغاتی، به ۴ ترند اصلی برای تبلیغات ویدیویی در سال ۲۰۱۷ پی برده است:

۱٫ مهاجرت ویدیو های تبلیغاتی از تلویزیون به دنیای دیجیتال

زمان صرف شده برای استفاده از ابزارهای دیجیتال، به سرعت در حال افزایش است – مخصوصا در بین جوانان زیر ۳۵ سال. با ویدیو های دیجیتال بازاریاب ها می توانند تاثیر گذاری ویدیو و بازخورد آن را به خوبی بررسی کنند.

ترکیب تبلیغات ویدیویی با تبلیغات دیجیتال باعث شده بودجه های تبلیغاتی بیشتری صرف بازاریابی دیجیتالی شود. در واقع با توجه به امکان رصد و پیگیری دقیق بازخوردهای ویدیو های دیجیتال، بازاریاب ها ترجیح می دهند که بودجه خود را به تبلیغات ویدیویی دیجیتال اختصاص دهند.

عدم وجود قوانین سخت گیرانه برای تبلیغ دیجیتال نسبت به تبلیغات تلویزیونی و همچنین امکان بررسی دقیق بازخورها، باعث شده است تبلیغات ویدیویی از تلویزیون به سمت موبایل های هوشمند مهاجرت کنند.

۲٫ داده و قدرت شخصی سازی در تبلیغات ویدیویی دیجیتال

شخصی سازی محتوا می تواند تجربه مصرف کننده از تبلیغ را به شدت بهبود دهد

با توجه به افزیش انتظارها و مطالبات مصرف کننده ها، اکثر بخشهای مارکتینگ مخصوصا ویدیو مارکتینگ به سمت شخصی سازی، هدف گیری مخاطب و محتوای تاثیر گذار پیش می رود. در واقع، مطالعات تازه ای که بر روی  Boston Consulting Group انجام شده نشان می دهد که بعد از ترکیب کردن روشهای نوین بازاریابی با روش های مرسوم، در آمد سازمان ها بین ۶ تا ۱۰ درصد افزایش داشته.

محتوای ویدیویی هوشمند

روند رو به رشد استفاده از ویدیوهای دیجیتال باعث شده رفتارهای مخاطبان و مصرف کنندگان نسبت به ویدیو های تبلیغاتی هوشمندانه تر بشود. مخاطبان فعال تر از قبل عمل می کنند. همپنین تجربه ی مخاطب از ویدیوی دیجیتال باید یک تجربه خوب و دلچسب باشد. زیرا اکثر ویدیو های دیجیتال در اپ ها و بازی ها نمایش داده می شود.

اینکه کاربر در حال استفاده از سرویسی باشد و عملیات او توسط یک تبلیغات ویدیویی قطع شود، می تواند بسیار آزار دهنده باشد. پس نیاز است که حتما از محتواهای جذاب و سرگرم کننده برای تبلیغات دیجیتال استفاده شود.

در سال ۲۰۱۷ هم زمان با ظهور سرویس های اینترنتی موبایل پر سرعت، ویدیو های دیجیتال تبلیغاتی هم بسیار محبوب شدند. در بعضی از کمپین های ویدیو های دیجیتال، کاربر می تواند بخشی از بازی را بازی کند و با رابط کاربری اپلیکیشن مقداری آشنا شود. این موارد همگی می توانند تجربه ی تماشای ویدیو های تبلیغاتی را به شدت افزایش دهد.

۳٫ موبایل، رسانه ی محبوب

تبلیغات-ویدیویی-موبایل

موبایل های هوشمند بیشترین ویدیوهای دیجیتال را نمایش می دهند. در ایران کمبود رسانه های دیجیتال بیرون از خانه مانند بیلیبورد های دیجیتال و سیستم های نمایش همگانی کار را برای انتشار ویدیو های دیجیتال بسیار سخت کرده است.
ادلیفت به عنوان یک رسانه دیجیتال بیرون از خانه، یکی از جدید ترین و کارآمد ترین مدل های انتشار ویدیو دیجیتال را ارائه می دهد. به این صورت که مسافر می تواند در حین سفر با تماشای ویدیو های دیجیتالی هم تجربه سفر را خوشایندتر کند و هم با توجه به ماهیت سرگرم شدن مسافر در تاکسی آنلاین مخصوصا در ساعات ترافیک، تجربه ی مسافر از تماشای ویدیو هم به شدت افزایش می یابد.

۴٫ تحلیل فعالیت های مخاطبان

اطلاعات در مورد عادت ها و فعالیت های روزانه گروههای مصرف کننده برای تیم های فروش از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از مهم ترین فعالیت های روزانه برای شهروندان کلان شهرها مانند تهران، جابجایی در سطح شهر است.

استخراج اطلاعات رفتار مخاطبان، روز به روز با تکنیک های تبلیغات دیجیتال راحتتر می شود. این اطلاعات در وحله ی اول به تیم فروش کمک می کند که برنامه های کارآمد تری تدوین کنند. و در نهایت تیم محتوا می تواند با تحلیل اطلاعات کمپین های قبلی، محتوای با کیفیت تری تولید کنند.

ادلیفت در پلتفرم خود این امکان را به تبلیغ دهنده می دهد که اطلاعات مربوط به موقعیت جغرافیایی مخاطب، جنسیت مخاطب و تعداد دفعات نمایش ویدیو خود را به طور کامل مشاهده کند.

 

تبلیغات ویدیویی و ترافیک اینترنت

تبلیغات ویدیویی و ترافیک اینترنت

تبلیغات دیجیتال به شدت در حال گسترش است. در این میان اهمیت و بازخورد بالای محتوای ویدیویی بر هیچ کس پوشیده نیست. در نتیجه تبلیغات ویدیویی دیجیتال یکی از بهترین راه حل های تبلیغاتی است و با پیشرفت تکنولوژی رسانه های دیجیتال، تبلیغات دیجیتال هم کارآمد تر خواهند شد. تیم ادلیفت قصد دارد با رصد دقیق جدیدترین تکنولوژی های تبلیغات دیجیتال، راه حل های خلاقانه ای را وارد بازار تبلیغات ایران بکند.

ترجمه و نگارش توسط تیم محتوای ادلیفت.
منابع اطلاعات :
Yahoo Partner Ad
Marketingland.com
Marketo.com

1 دیدگاه

  1. رضا کریمی گفت:

    ممنون ار مطلب خوبتون.
    ویدیو مارکتینگ واقعا از ترندهای غیرقابل انکار هست که باید هر کسب و کاری حواسش بهش باشه.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *