تبلیغات دیجیتال و آنلاین
چرا تبلیغات دیجیتال آینده ی صنعت تبلیغات را رقم خواهد زد؟
آذر ۲۶, ۱۳۹۶
آموزش مواجهه با زلزله
ادلیفت و آموزش مواجهه با زلزله به مسافران درون تاکسی های آنلاین
دی ۳, ۱۳۹۶

آمار تبلیغات بیرون از خانه به ما نشان می دهد که ، فعالیت آنلاین بیشتری در مقایسه با تبلیغات آنلاین بنری به وجود می آورند.

طبق تحقیقات صورت گرفته توسط نیلسن، تبلیغات بیرون از خانه باعث به وجود آمدن فعالیت های آنلاین بیشتری نسبت به تبلیغات آنلاین بنری می شود. آمار تبلیغات بیرون از خانه همچنین ثابت می کند که نرخ بازگشت سرمایه در بیرون از خانه بیشتر از تبلیغات آنلاین بنری وسایر رسانه های آفلاین است.

با توجه به فعالیت های مخاطبان دنیای مجازی، فعالیت های آنلاین مانند سرچ و حضور در شبکه های اجتمایی که پس از مشاهده تبلیغات بیرون از خانه به وجود آمده است تا ۳ برابر نسبت به راههای تبلیغاتی دیگر بیشتر است.

آمار مربوط به نرخ بازگشت سرمایه

آمار مربوط به نرخ بازگشت سرمایه

آمار تبلیغات بیرون از خانه نشان می دهد که، تبلیغات بیرون از خانه ۲۲ درصد جستجو های مربوط به تبلیغات را در بین دیگر راههای تبلیغاتی به خود اختصاص داده است ولی تنها ۷ درصد کل هزینه تبلیغاتی را صرف خود می کند.

 

“رابطه رسانه های دیجیتال و تبلیغات بیرون از خانه روز به روز قوی تر می شود. کمپین های بیرون از خانه به سرچ ها و فعالیت ها در شبکه های اجتماعی شتاب می دهند. سرمایه گزاری بر روی بیرون از خانه و تبلیغات دیجیتال رو به افزایش است. این دو همدیگر را به خوبی تکمیل می کنند. و وظیفه ی آنها سوق دادن مردم از دنیای واقعی به دنیای مجازی است. “

— OAAA’s Stephen Freitas

 

در ۶ ماه گذشته از هر ۱۰ نفر در آمریکا ۵ نفر (۴۶%) تا به حل از یکی از موتور های جستجو مانند GooGle , Yahoo , Bung   و غیره … برای کسب اطلاعات بیشتری از تبلیغی که روی بیلبورد یا روی بدنه اتوبوس یا دیگر روش های بیرون از خانه  دیده اند، استفاده کرده. اما تنها ۳۶ % از این افراد بعد از دیدن تبلیغات بنری آنلاین دست اقدام به جستجو کرده اند.

آمار تبلیغات بیرون از خانه نشان می دهد که، نزدیک به ۴۰ درصد افرادی که در فیس بوک کسب و کاری پست میگدارند یا اینکه پیامی ارسال می کنند. این کار را پس از مشاهده تبلیغات بیرون از خانه انجام داده اند. ۳۲ درصد از تبلیغات بنری جذب شده اند .

این مطالعات همچنان نشان می دهد که ، ۲۳ درصد افرادی که پستی در توییتر گداشته اند، و ۲۵ درصد افرادی که در اینستا فعالیت مربوط به تبلیغات داشته اند. این کار را پس از مشاهده تبلیغات بیرون از خانه انجام داده اند. این در حالی است که این آمار به ترتیب ۱۹ و ۲۰ در صد پس از مشاهده تبلیغات بنری آنلاین است.

 

“در سال پیش تبلیغات بنری نزدیک به ۹ میلیارد دلار محصول به فروش رساند. این آمار ها به ما کمک می کند که بودجه ی تبلیغاتی خود برای رسانه های هدایت کننده به دنیای آنلاین که شامل بیرون از خانه می شود را بهتر مدیریت کنیم.”

— OAAA’s Stephen Freitas

آمار تبلیغات بیرون از خانه

پس به طور کلی،  اگر بخواهیم فعالیت های آنلاین را بر اساس تعداد دفعات به اشتراک گذاری مقایسه کنیم. ۲۲ درصد افراد پس از مشاهده تبلیغات بیرون از خانه، و ۱۷ درصد پس از مشاهده تبلیغات بنری آنلاین، چاپی ، رادیو و تلویزیون اقدام به اشتراک گذاری کرده اند. در فیس بوک این آمار برای بیرون از خانه ۲۳ در صد و برای تبلیغات بنری آنلاین ۲۰ درصد، برای تبلیغات چاپی ۱۷ درصد و برای رادیو ۱۶ رصد می باشد. در توییتر و اینتاگرام با برتریت نسبی تبلیغات بیرون از خانه، این آمار بین ۲۴ و ۲۵ در صد برای تمامی راههای مرسوم تبلیغاتی است.

گردآوری و ترجمه توسط تیم محتوای ادلیفت

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *